Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła nabór wniosków do Działania 02.25 Promocja marki innowacyjnych MŚP.
Dofinansowanie mogą otrzymać projekty obejmujące działania ukierunkowane na wzmocnienie potencjału eksportowego przedsiębiorców MŚP na rynkach międzynarodowych.

Budżet naboru: 100 mln zł
Dofinansowanie: do 85% dla kosztów podróży służbowych, do 50 % dla pozostałych kosztów
Terminy: od 05.11.2025 do 08.01.2026
Minimalna wartość dofinansowania: nie jest określona
Konkurs skierowany jest do MŚP, działających w obrębie jednego z sektorów:
- Sektor medyczny i farmaceutyczny
- Sektor budowy i wykańczania budowli
- Sektor elektroniki profesjonalnej, mikroelektroniki i fotoniki
- Sektor zielonych technologii (w tym OZE, GOZ)
- Sektor IT/ICT
- Sektor przemysłu kreatywnego
- Sektor kosmetyczny
- Sektor maszyn i urządzeń
- Sektor meblarski
- Sektor motoryzacyjny
- Sektor pojazdów szynowych
- Sektor statków specjalistycznych, jachtów i łodzi
- Sektor wysokich technologii w obszarze bezpieczeństwa i towarów podwójnego zastosowania
- Sektor lotniczo-kosmiczny
- Sektor spożywczy

Dofinansowanie można otrzymać na:
- udział wnioskodawcy w targach ze stoiskiem narodowym w charakterze wystawcy;
- udział wnioskodawcy w charakterze wystawcy w wybranych targach, w które wpisuje się projekt oraz produkty promowane w ramach projektu;
- wyjazdowe misje gospodarcze w celu odbycia spotkań z potencjalnymi kontrahentami, połączone z udziałem wnioskodawcy w targach w charakterze zwiedzającego lub seminariach/konferencjach branżowych w czasie trwania misji;
- kampanie promocyjne.
Kosztami kwalifikowalnymi dla naboru są:
- koszty wynajmu, budowy i obsługi stoiska wystawowego podczas uczestnictwa przedsiębiorstwa w targach lub wystawie;
- koszty rezerwacji powierzchni wystawienniczej;
- koszty organizacji pokazów, prezentacji i degustacji w zakresie promocji marki produktowej zorganizowanych podczas misji gospodarczej;
- koszty podróży służbowych pracowników uczestniczących w targach lub misjach gospodarczych poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej;
- koszty przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej w związku z udziałem w targach i organizacją wyjazdowych misji gospodarczych;
- koszty pośrednie (7% kwalifikowalnych bezpośrednich kosztów projektu).
Zapraszamy do współpracy!
